مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-21حوادث

وقوع 6 فقره حریق در اراضی جنگلی گیلان/ اطفاء کامل عرصه ها


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از وقوع شش فقره حریق در شهرستان های رشت و ماسال و سیاهکل و تالش و رضوانشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچگونه حریق فعال نداریم.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از وقوع شش فقره حریق در شهرستان های رشت و ماسال و سیاهکل و تالش و رضوانشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچگونه حریق فعال نداریم.

سرهنگ محمد قربانی لرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد گرم شدید و افزایش دما در استان گیلان از دو روز گذشته، اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته شاهد وقوع حریق در اراضی جنگلی جلگه ای استان بودیم.

وی با بیان اینکه در بالادست و مراتع به دلیل وجود برف شاهد حریق نیستیم، افزود: شهرستان های ماسال، رشت، سیاهکل، رضوانشهر و تالش درگیر حریق جنگل های طبیعی پهن برگ شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از وقوع شش فقره حریق در شهرستان های مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموع حریق ها در شهرستان های ماسال و سیاهکل و رضوانشهر زیر یک هکتار و به صورت سطحی بود.

قربانی لرد، با اشاره به مساحت چهار هکتاری حریق در شهرستان تالش، یادآور شد: از شب گذشته شاهد وقوع جنگل در اراضی جنگلی تالش بودیم که عملیات اطفا تا صبح امروز ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 6 فقره حریق در اراضی جنگلی گیلان/ اطفاء کامل عرصه ها

وقوع 6 فقره حریق در اراضی جنگلی گیلان/ اطفاء کامل عرصه ها